header-contact

Frequently Asked Questions

 

Ziekmelden:

Een ziekmelding verzorgt u vóór 8.30 uur, telefonisch via telefoonnummer (026) 320 28 50 óf digitaal via emailadres receptie@lorentzlyceum.nl met de vermelding van voor- en achternaam leerling, klas leerling, reden van ziekmelding, datum van ziekmelden. Bij digitaal melden, hoeft u geen absentieformulier in te leveren of te bellen.

 

Absentie om andere reden dan ziekte of het hersteld melden van uw zoon/dochter:

Maak gebruik van het absentieformulier en lees de instructies die hierop zijn vermeld 

absentieformulier

 

FAQ:

Wij stelden een lijst samen van vragen die ons veel worden gesteld. Wij hopen dat u hierin een antwoord op uw vraag vindt. 

FAQ 2018

 

 

Mocht dat niet zo zijn, dan vertrouwen wij erop, dat u uw vraag alsnog wilt stellen aan ons. U kunt ons als volgt bereiken:

Vragen over administratieve zaken of Schoolloket richt u aan:

administratie@lorentzlyceum.nl

 

Vragen van algemene aard stuurt u naar:

info@lorentzlyceum.nl

 

 

Lorentz Lyceum Arnhem

 Groningensingel 1245
6835 HZ  Arnhem

 026 320 28 50
 info@lorentzlyceum.nl

 YouTube kanaal Lorentz
 facebook/lorentzlyceum

Inloggen medewerkers

Login met je emailadres en wachtwoord.

wachtwoord vergeten?
vraag account aan

Vraag account aan

Wachtwoord vergeten?

Vul hieronder jouw e-mailadres in om een tijdelijk wachtwoord aan te vragen.